Сайлау науқанында әлеуметтік медиада  негативтермен жұмыс  алгаритімі

Сайлау науқанында әлеуметтік медиада  негативтермен жұмыс  алгаритімі

Айкозов Сейдулла Ибадуллаұлы – т.ғ.к., ҚР Президенті жанындағы мемлекеттік басқару академиясы, Түркістан филиалының сарапшы-тренері

 

 

 

 

Интернет қазіргі заманғы саяси науқанның негізгі элементі болып табылады. Электрондық пошта, веб-сайттар сияқты байланыс технологиялары және подкасттар белсенділіктің әр түрлі формалары үшін азаматтар қозғалысы арқылы жылдам байланыс орнатуға мүмкіндік береді және үлкен аудиторияға хабарлама жеткізеді. Ғаламторлық технологиялар себептерге байланысты қаражат жинау, лоббизм, еріктілер, қоғам құру және ұйымдастыру үшін қолданылады. Жеке саяси үміткерлер де өздерінің сайлау науқанын насихаттау үшін интернетті пайдаланады. Әлемдік тәжірбиенің бір мысалы, Норвегиялық сайлау науқанын зерттеу барысында саясаткерлер өздерінің әлеуметтік медианы маркетинг және сайлаушылармен диалог үшін пайдаланғанын хабарлады. Facebook маркетингтің негізгі платформасы болды, ал Twitter үздіксіз диалог үшін пайдаланылды.

Интернеттегі саяси науқанның маңыздылығын білдіре отырып, Барак Обаманың президенттік кампаниясы әлеуметтік медиаға үлкен сенім артты. Іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO) және жаңа медиа сайлаушыларды тарту, үгіт-насихат волонтерларын тарту және көтеру арналары науқандық қаражат жинауға пайжалу тетіктерін қалыптастырды. Науқанда әр түрлі формаларды қолдана отырып, саяси үгіт кезінде интернетті пайдаланушы жаңа жастағы аккаунттардың маңыздылығына назар аударып, оларды әлеуметтік медиа және жаңа медиа жаңа мақсатты популяцияларға жету үшін (соның ішінде Facebook, YouTube және тапсырыс бойынша құрылған әлеуметтік қозғалтқыш) қолданды. Науқанның әлеуметтік сайты my.BarackObama.com сайлаушыларды жұмылдыру және әртүрлі сайлаушылар популяциясы арасында қатысуды арттыру үшін арзан және тиімді әдісті қолданды. Бұл жаңа медиа барлық тұрғындарға іс-әрекетті ұйымдастыруға және алға бастыруға көмектесіп, сайлушыларға жету жолында керемет сәтті болды.

Интернет-сайлау науқаны жаңа өлшемге ие болды, науқан туралы ақпаратты Rich Info форматындағыдай, Google-дің бай үзінділерін, құрылымдық деректерін біріктіріп, науқанның кіру беттері арқылы бөлуге болады. Әлеуметтік медиа ашық графиктер, және хустинг YouTube сияқты файл форматтарын қолдау .sbv (SubRip), .srt (субтитр ресурсының трегі), .vtt (бейне мәтінінің ізі), жоғары біліктілік және тиімді алгоритмдік интеграция кадрлық жұмыстың негізгі факторы болады. Бұл технологиялық интеграция науқандық ақпараттың бөлінген секундтарда кең аудиторияға жетуіне көмектеседі. Маркус Дживанни, әлеуметтік медиа кеңесші және блокчейн әзірлеушісі 2015 жылғы сайлауда екінші орынға түскен қарсыласты бірінші болып 2019 жылғы сайлауда жеңіске жеткізді. Маркус Дживанни сайлау науқандарына қатысу үшін кеңейтілген алгоритмдерді, жасанды интеллектті және дауысты индекстеуді қолданады.

Сайлау науқанындағы саясаттанушылық зерттеулердің негізі жағымсыз жарнамаларға бағытталды (бұл уақыт өткен сайын көбейе түсті – С.А), себебі, қарсыластың қолдауын азайту кезінде де, дауыс беруге қатысқанда да тиімсіз болуынан. Саясаттанушылар Стивен Ансолабере мен Шанто Айенгардың пікірінше, жағымсыз жарнамалар жалпы сайлаушылардың белсенділігін төмендетеді. Олар сондай-ақ «негативті жарнамалар демократтарға қарағанда республикашыларға, ал әйелдердікіне қарағанда ерлерге жақсы әсер етеді; өкінішке орай, жағымсыз жарнамаларға қарағанда жалпы алғанда жақсы жұмыс істейді». Науқанға көбірек уақыт жұмсаған челленджерлер  билік басындағы адамдарға қарсы көп дауысқа ие болды.

Саясаттанушы Линн Ваврекктің пікірінше, «дәлелдемелер науқандық жарнамалардың тез әсер ететін кішігірім эффектілері бар екенін көрсетеді — өте тез — бірақ әсердің жеткілікті мөлшері сіздің қарсыласыңыздан гөрі көбірек жарнама жасау үшін жинақталады». 2019 зерттеуі желіде тараптар жүргізетін саяси жарнама 2016 «Берлин шаты» сайлау науқанында интернет-жарнама «партияның дауыс үлесін 0,7 пайызға арттырғанын» және нақты жарнамалардың эмоционалды жарнамаларға қарағанда тиімдірек екенін анықтады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *